Ferratum nagradza za ankietę

Ferratum Bank opublikował na swoim fanpagu zaproszenie do wypełnienia ankiety pod tytułem Barometr Ferratum. Dzięki odpowiedziom firma chce zbadać nasze zachowania i zwyczaje świąteczne, dzięki czemu lepiej zrozumie nasze potrzeby i udoskonali swoją ofertę w przyszłości. Uczestnicy ankiety, którzy najciekawiej odpowiedzą na pytanie nr 12, otrzymają nagrodę w postaci firmowych kubków i power banków do komórek.

Pytanie to brzmi: „Opisz proszę czy i jak wydatki świąteczne związane z konsumpcją oraz z prezentami w okresie świąt w Polsce odbiegają od krajów sąsiadujących z Polską ? ”. Trudno wyrokować, czy najciekawszą odpowiedzią dla Ferratum będzie ta, która wynika z własnych doświadczeń i obserwacji, czy też będzie to odpowiedź znaleziona w sieci i dopracowana na potrzeby ankiety – konkursu. Czy też będzie to przemyślana, najbardziej oryginalna i stworzona dla zdobycia kubka… Najbardziej przydatnymi odpowiedziami i informacjami, które Ferratum uzyska dzięki ankiecie, mogą być pytania poprzedzające pytanie konkursowe.

Odpowiadając na nie, informujemy firmę o naszej płci, wieku, liczbie osób w gospodarstwie domowym. Przekazujemy także informacje o miesięcznym dochodzie gospodarstwa domowego, czyli wszystkich osób otrzymujących wpływy z tytułu pracy, renty, emerytury itp. Ferratum pyta nas także, na co zamierzamy wydać najwięcej pieniędzy w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Mamy do wyboru: napoje i dania świąteczne, świąteczne usługi, podróże, świąteczne wakacje i prezenty. Kontynuując odpowiedzi, informujemy Ferratum Bank z Malty także o tym, czy w porównaniu do ostatnich świąt wydamy tyle samo, mniej, czy więcej pieniędzy.

I w końcu konkretne pytanie z przedziałem kwotowym na świąteczne zakupy i usługi, czyli ile pieniędzy mamy zamiar wydać, zaznaczając kwoty od 349 do 10500 złotych. Święta, to także czas prezentów. Nie sposób, aby Ferratum i w tym względzie nie zapytał nas o konkrety. Proszeni jesteśmy o zaznaczenie, jakie prezenty kupujemy najczęściej: sprzęt AGD, słodycze, ubrania, zabawki, instrumenty muzyczne, dobra luksusowe gry komputerowe, alkohole, karty podarunkowe, czy inne – z możliwością wpisania ich w odpowiednie pole. W kolejnym kroku pytani jesteśmy o procent zakupów dokonywanych na święta za pośrednictwem Internetu. Mamy do wyboru przedziały zaokrąglone do 10%: 0 – 10, aż po +50%.

I wreszcie to, co najbardziej może interesować firmę oferującą chwilówki, czyli czy będziemy korzystać w czasie zakupów świątecznych posiłkując się wsparciem finansowym. Mamy tu do wyboru: częściowe korzystanie z produktów finansowych, brak finansowania, czy będzie to kredyt konsumpcyjny, ratalny, karta kredytowa, czy też produkt finansowy Ferratum. To, co może tę firmę także interesować i o co jesteśmy pytani, to nasza zdolność spłacania zaciągniętych zobowiązań i w jakim czasie. Do wyboru mamy: jeden, dwa i trzy miesiące, mniej i więcej niż pół roku. Ostatnie pytanie dotyczy naszej historii korzystania z produktów Ferratum Banku z określeniem czasookresu z przeszłości lub też zaznaczenie odpowiedzi poświadczającej, że nie korzystaliśmy z oferty firmy.

Ostatnie pole służy do wpisania naszych danych osobowych łącznie z adresem pocztowym, mailowym i numerem telefonu. Prośbę poprzedza podziękowanie firmy za wypełnienie ankiety i informacja o możliwości wylosowania 10 power banków i 50 kubków. Oczywiście udział w losowaniu wezmą osoby, które wypełniły ankietę i wysłały swoje dane osobowe. Brak tutaj informacji o kryterium wynikającym z pytania nr 12, o którym napisałem na początku…

Czy warto dla tych wyjątkowych nagród podać swoje dane osobowe ? Odpowiedź pozostawiam bez komentarza. Informacja o ankiecie została opublikowana przez maltańską spółkę na Facebooku. Brak jej na stronie firmowej. Dla przypomnienia, firma oferuje na polskim rynku chwilówki za darmo w kwocie 1500 złotych dla osób wnioskujących o nie po raz pierwszy.

Podobne wpisy: