Ferratum nagradza za ankietę

      Brak komentarzy do Ferratum nagradza za ankietę

Ferratum Bank opublikował na swoim fanpagu zaproszenie do wypełnienia ankiety pod tytułem Barometr Ferratum. Dzięki odpowiedziom firma chce zbadać nasze zachowania i zwyczaje świąteczne, dzięki czemu lepiej zrozumie nasze potrzeby i udoskonali swoją ofertę w przyszłości. Uczestnicy ankiety, którzy najciekawiej odpowiedzą na pytanie nr 12, otrzymają nagrodę w postaci firmowych kubków i power banków do komórek.

Pytanie to brzmi: „Opisz proszę czy i jak wydatki świąteczne związane z konsumpcją oraz z prezentami w okresie świąt w Polsce odbiegają od krajów sąsiadujących z Polską ? ”. Trudno wyrokować, czy najciekawszą odpowiedzią dla Ferratum będzie ta, która wynika z własnych doświadczeń i obserwacji, czy też będzie to odpowiedź znaleziona w sieci i dopracowana na potrzeby ankiety – konkursu. Czy też będzie to przemyślana, najbardziej oryginalna i stworzona dla zdobycia kubka… Najbardziej przydatnymi odpowiedziami i informacjami, które Ferratum uzyska dzięki ankiecie, mogą być pytania poprzedzające pytanie konkursowe.

Odpowiadając na nie, informujemy firmę o naszej płci, wieku, liczbie osób w gospodarstwie domowym. Przekazujemy także informacje o miesięcznym dochodzie gospodarstwa domowego, czyli wszystkich osób otrzymujących wpływy z tytułu pracy, renty, emerytury itp. Ferratum pyta nas także, na co zamierzamy wydać najwięcej pieniędzy w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Mamy do wyboru: napoje i dania świąteczne, świąteczne usługi, podróże, świąteczne wakacje i prezenty. Kontynuując odpowiedzi, informujemy Ferratum Bank z Malty także o tym, czy w porównaniu do ostatnich świąt wydamy tyle samo, mniej, czy więcej pieniędzy.

I w końcu konkretne pytanie z przedziałem kwotowym na świąteczne zakupy i usługi, czyli ile pieniędzy mamy zamiar wydać, zaznaczając kwoty od 349 do 10500 złotych. Święta, to także czas prezentów. Nie sposób, aby Ferratum i w tym względzie nie zapytał nas o konkrety. Proszeni jesteśmy o zaznaczenie, jakie prezenty kupujemy najczęściej: sprzęt AGD, słodycze, ubrania, zabawki, instrumenty muzyczne, dobra luksusowe gry komputerowe, alkohole, karty podarunkowe, czy inne – z możliwością wpisania ich w odpowiednie pole. W kolejnym kroku pytani jesteśmy o procent zakupów dokonywanych na święta za pośrednictwem Internetu. Mamy do wyboru przedziały zaokrąglone do 10%: 0 – 10, aż po +50%.

I wreszcie to, co najbardziej może interesować firmę oferującą chwilówki, czyli czy będziemy korzystać w czasie zakupów świątecznych posiłkując się wsparciem finansowym. Mamy tu do wyboru: częściowe korzystanie z produktów finansowych, brak finansowania, czy będzie to kredyt konsumpcyjny, ratalny, karta kredytowa, czy też produkt finansowy Ferratum. To, co może tę firmę także interesować i o co jesteśmy pytani, to nasza zdolność spłacania zaciągniętych zobowiązań i w jakim czasie. Do wyboru mamy: jeden, dwa i trzy miesiące, mniej i więcej niż pół roku. Ostatnie pytanie dotyczy naszej historii korzystania z produktów Ferratum Banku z określeniem czasookresu z przeszłości lub też zaznaczenie odpowiedzi poświadczającej, że nie korzystaliśmy z oferty firmy.

Ostatnie pole służy do wpisania naszych danych osobowych łącznie z adresem pocztowym, mailowym i numerem telefonu. Prośbę poprzedza podziękowanie firmy za wypełnienie ankiety i informacja o możliwości wylosowania 10 power banków i 50 kubków. Oczywiście udział w losowaniu wezmą osoby, które wypełniły ankietę i wysłały swoje dane osobowe. Brak tutaj informacji o kryterium wynikającym z pytania nr 12, o którym napisałem na początku…

Czy warto dla tych wyjątkowych nagród podać swoje dane osobowe ? Odpowiedź pozostawiam bez komentarza. Informacja o ankiecie została opublikowana przez maltańską spółkę na Facebooku. Brak jej na stronie firmowej. Dla przypomnienia, firma oferuje na polskim rynku chwilówki za darmo w kwocie 1500 złotych dla osób wnioskujących o nie po raz pierwszy.