HDI Infolinia

      Możliwość komentowania HDI Infolinia została wyłączona

HDI oferuje swoim klientom szeroki wachlarz produktów na czele z ubezpieczeniami auta OC, AC, NNW i Assistance. Ofertę komunikacyjną uzupełniają HDI Opony, HDI Szyby i HDI Ekstra 2000.
To ostatnie będące swoistym ubezpieczeniem mini autocasco przy gwarantowanej sumie 2000 zł w przypadku kradzieży samochodu. HDI Infolinia jest także źródłem informacji na temat ubezpieczeń majątkowych dla osób prywatnych: HDI Twój Dom i HDI Podróż. Rolnicy znajdą w ofercie firmy obowiązkowe ubezpieczenie OC, budynków a także produkty dobrowolnego ubezpieczenia majątku. Dla firm przygotowany został Pakiet HDI Firma, NNW, Samochód i Podróż.

HDI Infolinia dla klientów indywidualnych i firm

Klienci dzwoniący w sprawach informacyjnych, warunków i cen przedłużenia ubezpieczenia: telefon 224499999 Obsługiwani są w godzinach 8:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku, w soboty zaś od 8:00 do 16:00.

Infolinia do HDI w sprawie zgłaszania szkód i assistance

Wybieramy numer telefonu 801801181 Serwis ten czynny jest całą dobę. Obsługa szkód w HDI – specjalny numer 661001581 na który wysyłamy SMSA o treści SZKODA. Obsługą tego typu zdarzeń, pracownicy firmy zajmują się od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 22:00, w soboty zaś od 8:00-16:00.
Wypada podkreślić, iż oddzielne numery telefonów do firmy ubezpieczeniowej pozwalają na pogrupowanie spraw z którymi mogą dzwonić potencjalni, jak też obecni klienci. Zaletą tego rozwiązania jest szybkie przekierowanie petentów do kompetentnych i odpowiednich pod względem uprawnień pracowników HDI.

Infolinia HDI z przekierowaniami do odpowiednich działów

„Witamy w centrum obsługi klienta HDI. Pomoc assistane, wybierz jeden. Obsługa szkód, wybierz dwa. Informacje o naszej ofercie, zawartych polisach oraz windykacji udzielane są  w dni powszednie od ósmej do dwudziestej oraz w soboty od ósmej do szesnastej.”
Osoba dzwoniąca otrzymuje w ten sposób na infolinii niezbędne i szybkie informacje lub pomoc w zaistniałych sytuacjach określonych w OWU. Skraca to czas na zgłoszenie szkód, uzyskanie informacji o produkcie, czy dopełnieniu formalności związanych z wystąpieniem ryzyk objętych polisą. Godnym pochwały jest funkcjonowanie całodobowej linii assistance stanowiącej natychmiastową pomoc w przypadku awarii, czy uszkodzenia pojazdu lub zdarzeń objętych ubezpieczeniem turystycznym. Numery infolinii dostępne są w Internecie pod adresem www.hdiubezpieczenia.pl, jak też widnieją na wydrukowanych polisach, które otrzymują klienci. Poradą dla osób ubezpieczonych, może być zapisanie tych numerów na stałe w smartfonie.

Podobne wpisy: