You Can Drive Infolinia i kontakt

      Możliwość komentowania You Can Drive Infolinia i kontakt została wyłączona

Marka Grupy ERGO Hestia – You Can Drive, stawia w kontaktach z klientami, głównie na rozwiązania internetowe. Przesyłanie wypełnionych formularzy upraszcza i przyspiesza formalności z ubezpieczycielem. Do bezpośredniego kontaktu służy także You Can Drive infolinia będąca szybszym sposobem komunikacji. Można z niej skorzystać, zarówno gdy jesteśmy nowym klientem, jak też obecnym posiadaczem polisy ubezpieczeniowej Towarzystwa.

You Can Drive Infolinia – głównie w celu zasięgnięcia informacji

„ Witamy w You Can Drive ubezpieczeniowej marce ERGO Hestia. Informacje udzielane są od poniedziałku do piątku od ósmej do osiemnastej.” Z takim komunikatem spotykamy się , gdy zadzwonimy poza godzinami pracy infolinii 58 555 50 60

Kontakt w sprawie obsługi polisy You Can Drive

Odbywa się na stronie internetowej ubezpieczyciela. Wybieramy oznaczoną zakładkę, po czym zostaniemy przeniesieni do formularza. Wybieramy pole: osoba fizyczna lub prawna. Podajemy imię i nazwisko. Firma wymaga także podania numeru PESEL i nr polisy. Klikamy „Dalej” w celu określenia tematu obsługi.

You Can Drive – kontakt w sprawie zgłoszenia szkody

Tak, jak w powyższym przypadku, wypełniamy formularz internetowy. W pierwszej kolejności musimy odpowiedzieć na pytanie: co się stało. Czy jesteśmy sprawcą szkody i posiadamy polisę w ERGO Hestii? Czy też, będąc klientem tego Towarzystwa Ubezpieczeniowego, wyrządzona została nam szkoda przez inny pojazd. Odpowiadamy na to pytanie w kontekście bezpośredniej likwidacji szkody u swego ubezpieczyciela. Kolejne pytania dotyczą szkód w ramach AC, CARGO, Podróży, Majątku i NNW. Ostatnie określa ramy pomocy z ubezpieczenia assistance. Zgłoszenie szkody w You Can Drive możemy procesować jako osoba poszkodowana, jej pełnomocnik, pracownik warsztatu lub inna osoba. Na koniec podajemy swoje imię i nazwisko a także numer PESEL.

You Can Drive kontakt w sprawie obsługi szkody

Wypełniamy formularz i podajemy swoje dane osobowe. W kolejnych etapach uzyskujemy informacje na temat kwalifikacji zdarzenia, jej procesowania, wysokości odszkodowania lub powziętych czynności w ramach assistance.

Zakup pojazdu z polisą You Can Drive

Zostajemy przekierowani do formularza iHestia w którym podajemy numer polisy, numer rejestracyjny pojazdu i datę zakupu. Wybieramy osobowość prawną, podajemy dane osobowe i numer PESEL.

Infolinia You Can Drive  w sprawie zakupu polisy

Firma stawia na internetową obsługę ubezpieczeń. Dlatego też zakup OC, AC, NNW i pozostałych, odbywa się online. W tym celu wypełniamy stosowny formularz i podajemy dane kierowcy i pojazdu. Poznajemy wstępną kalkulację składki, uzupełniamy dane i dokonujemy płatności. Dla przyśpieszenia wypełnienia formularza, możemy zeskanować kod AZTEC z dowodu rejestracyjnego pojazdu. Podobne kroki procesowe wykonujemy w przypadku zakupu ubezpieczenia podróżnego i majątkowego.

Podobne wpisy: